Skip to main content

Verhuur informatie

We werken het liefst zo transparant mogelijk. Helder voor jou en voor ons. Onderstaand geven we jou dan ook alvast zo veel mogelijk info over hoe het huren van artikelen in zijn werk gaat. Heb je nog vragen? Check dan ook zeker even de FAQ's. Indien je ook daar je antwoord niet tussen vindt, neem dan gerust even contact met ons op.

Schade | storing | defect

Hoewel we ons uiterste best doen om alle artikelen netjes en in goede orde te verhuren, kan het gebeuren dat er wellicht iets niet in orde is.  Controleer direct na ontvangst van je bestelling of alles in orde is en neem bij schade of manco direct contact met ons op.

Storing

Het is erg vervelend om tijdens jouw feest of evenement er achter te komen dat één van de gehuurde artikelen een storing geeft of defect is. Wij geven daarom altijd het advies mee om apparatuur vooraf te testen, zodat je er zeker van bent dat alles naar behoren werkt. Mocht je onverhoopt toch een storing hebben, dan zijn wij buiten onze openingstijden op het volgende nummer te bereiken: 0118 22 74 10

Schade

Als onverhoopt de aantalen artikelen niet kloppen of je ontvangt artikelen met schade, neem dan direct na ontvangst contact met ons op, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Wacht hier niet mee totdat de artikelen weer retour bij ons komen, want  klachten na gebruik worden niet meer in behandeling genomen. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de gehuurde artikelen, nadat deze zijn bezorgd of afgehaald. Eventuele schade zal verhaald worden op de klant. Voor reparatie berekenen wij materialen plus arbeid. Indien er naderhand artikelen ontbreken of onherstelbaar beschadigd zijn, rekenen wij de nieuwwaarde van dit product.