Skip to main content

Verhuur informatie

We werken het liefst zo transparant mogelijk. Helder voor jou en voor ons. Onderstaand geven we jou dan ook alvast zo veel mogelijk info over hoe het huren van artikelen in zijn werk gaat. Heb je nog vragen? Check dan ook zeker even de FAQ's. Indien je ook daar je antwoord niet tussen vindt, neem dan gerust even contact met ons op.

Bestellen

Bestel je artikelen makkelijk via onze website met een paar klikken!

Bestel gemakkelijk via onze website door de artikelen met de gewenste aantallen in te vullen en te klikken. We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt. Mocht je er onverhoopt toch niet uitkomen, dan kun je uiteraard altijd telefonisch contact met ons opnemen: 0118 414 270 . Mailen mag natuurlijk ook:  info@soolsma.nl

Bestelling geplaatst? Je ontvangt van ons automatisch een ontvangstbevestiging. Vervolgens gaan wij aan de slag om te kijken of de bestelde artikelen voorradig zijn op de aangegeven huurdatum. Mocht er iets onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen we via de mail of telefonisch contact op en bekijken wij samen of we een ­­alternatief artikel kunnen vinden.

Tariefinformatie

• Alle op de site vermelde prijzen zijn exclusief btw.
• De genoemde prijzen zijn gebaseerd op één gebruiksdag
• Alle genoemde prijzen zijn in euro’s per stuk, exclusief transport-, schoonmaak-, op – en afbouwkosten.
• De dag voor gebruik en de dag na gebruik gelden als transportdagen. Hiervoor berekenen we dus géén toeslag.
• Het weekend geldt als één gebruiksdag.
• Heb je de artikelen een langere periode nodig? Neem dan contact met ons op voor het opvragen van onze gunstige meerdagentarieven

Bestellen via de website

Stap 1
Voer de gewenste aantallen in bij het artikel dat je wilt huren en druk vervolgens op bestellen. Je herhaalt deze stap totdat je bestelling compleet is.
Stap 2
Controleer de inhoud van de winkelmand. Vervolgens geef je hier ook de transportmethode aan.
Stap 3
Log in als je een account hebt of maak deze hier aan. Je kan ook afrekenen als “gast”.
Stap 4
• vul hier de factuurgegevens in (naam, adres en telefoonnummer)
• vul hier de gewenste data en (eventuele) tijdsvoorkeuren in
Stap 5
Vul hier een alternatief bezorgadres in (indien van toepassing)
Stap 6

Controleer je bestelling. Accepteer onze algemene voorwaarden en klik op “Bevestigen”
Stap 7
Klaar! Je ontvangt via de mail een ontvangstbevestiging. Wij gaan voor je aan de slag en checken je bestelling op beschikbaarheid. Vervolgens ontvang je van ons een opdrachtbevestiging. Je mag deze binnen 2 werkdagen van ons verwachten.